Öppnis!

Idag har vi varit på öppna förskolan o busat. Två dagar i veckan har dom öppet o är dit nästan varje gång :) Tjejerna tycker att det är så roligt! Så fort vi kommer in kryper Lova ifrån mig o ser sig inte om.. Hon vill leka med de stora barnen! Medans Saga helst sitter i knä o leker med leksaker ;) Det är så bra o känns tryggt att det är många mammor där som jag känner o kan lita på! Sticker ungarna åt olika håll finns det alltid nån mamma som erbjuder att hålla ett öga på nån av tjejerna. Guld värt! Dagen börjar kl 9, kl 10 är det samling o sångstund :) Jättemysigt tycker till o med jag som inte kan sjunga ;) Ledarna är gulliga o duktiga med alla barnen. Fika får man köpa för 20kr/familj o det finnas alltid nybakat fika bröd samt mackor. När man åker därifrån är både jag o tjejerna helt slut o behöver sova middag ;)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1037988/images/2012/pic_508920e1e087c323e996878d.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0