Shoppa shoppa...

Igår blev det en spontan visit i stora staden Falun :) Tur jag har kompisar som kommer med så bra förslag! Det är så roligt att gå på stan med Lova o Saga för de älskar att titta på folk! Inte ett dugg blyga då inte.. Jag o Emelie slog oss ner med småtjejerna på Wayne 's o beställde lite fika i väntan på att Sofie M skulle göra oss sällskap :) Lova o Saga fick en blåbärsmuffin att dela på, vilket höll dem sysselsatta så vi andra kunde fika. Sen blev det shopping.. Nya sängkläder, äntligen! En tröja i piffig orange o en vit spetstunika blev också. Bara saker till mig alltså :) Pontus får iof också sova i de nya sängkläderna ;)

När det sen började kurra i magen köpte vi med oss sushi o åkte hem till Sofie :) Det är inte så ofta vi har tid att sed men när vi väl gör det gör vi succé ;) Supertrevlig dag tjejer!

Innan jag o trollen skulle åka hem tittade vi in i Pilbo o busade av oss de sista ;) Mysa med mormor o morfar, leka med hundarna o få lite gröt i magen hann vi med innan vi åkte hem till pappsen <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

Svärmor såg flickorna på Ica.. -Det var tvillingar på affären och de var så söta!! De hade vita mössor med öron på!! :)

2012-10-17 @ 21:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0