Avd. 34

Ligger i en säng på barnavdelningen på falulasarett just nu...
Jag åkte in till akuten med Saga nu på kvällen eftersom febern har hållit i sig i fem dygn. Det märks att hon är helt slut... Hon somnade i min famn 3 gånger i väntrummet. Efter blodprover o urinprov visade det sig att hon har en urinvägsinfektion :( Eftersom hon är liten måste hon få medicin intravenöst så det var bara att följa med till avd 34 o få ett rum. Här blir vi kvar nått dygn tills Saga mår bättre... Tur man är lite van med sjukhus! Men jag är definitivt inte van att vara ifrån Lova o Pontus... Usch vad jag saknar mina älsklingar! Hoppas vi får ses i morgon.

Min duktiga lilla tjej <3


Kommentarer
Postat av: emelie

Men fy till att bli dålig! Skrotsagan <3 Krya på er! <3

Svar: Tack gums! <3
Jenny

2012-09-14 @ 23:37:44
URL: http://lifeofemelie.wordpress.com
Postat av: Jessica

Men lillskruttan då! Skickar över lite energi

Svar: Tack goa du! Kram
Jenny

2012-09-15 @ 13:15:37
Postat av: Sofia, Olivia och Vincent!

Usch då! Hoppas att hon blir piggare snart!
När Olivia var 5 månader, blev vi också inlagda med dropp, då första proverna visade på uvi. Men för att vara riktigt säkra så fick provet lov att skickas vidare. Tog en vecka! Visade sig inte vara uvi, utan nån infektion. Krya på dig Saga!
Kram

2012-09-15 @ 21:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0