Gungis ❤

I lördags var jag o tjejerna till Pilbo o hälsade på. Vi tog med oss mormor på en promenad. Vi gick genom byn o ner till lekparken, Gungis som vi alltid kallat den :) Lova älskade att gunga men Saga tyckte inte om det. Men kasta grus i rutchekanan var skoj ;) Det var lite sentimentalt att se mina barn leka i sandlådan där jag själv satt som liten. Gungis, tänk vad mycket bus vi har gjort där! Hade man inget att göra hemma sa pappa alltid "Ta cykeln ner o byn o kolla om nån är ute" o oftast hittade man nån att leka med vid Gungis :) Sen när man blev äldre hängande man också vid Gungis men då hade man annat för sig.. Eller hur Emelie o Mickan? ;)
I sommar hoppas jag ni hakar på ner till Gungis med oss, o du Mickan tar med dig Theo! ❤


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja det var tider det :-) Självklart kommer vi dit och leker i sommar :D

2013-04-24 @ 07:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0