Hästar o vårsol...

Ett tag har allt känts så himla tungt. Speciellt med hästarna. Kallt, mörkt o ensamt..

Men nu när vårsolen tittat fram o det är ljust på kvällarna känna allt så himla härligt igen! Att kunna sticka ut o rida när Pontus kommer hem o det fortfarande är ljust ute gör verkligen susen för kropp o själ :) Lussan verkar gilla våra uteritter lika mycket som mig!

I lördags tog ju jag o Jessica en tur på Lussan o Peace. Vi red längs gamla vintjärnsvägen o det var perfekta förhållanden! Lagomt mjukt i backen, pigga o busiga hästar, sol o en fin vän ❤ Den turen kommer jag leva länge på!

Idag fick jag o Lussan sällskap av Eleonor o Peace :) Det var två pigga hästar som fick trampa på ordentligt igenom både skog o djupsnö! Så himla roligt att äntligen få sällskap av Eleonor på hästryggen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0