Uppsala!

För alla er som inte vet det så är jag i Uppsala :) Jag åkte ner till Ahmanda igår o åker hem i morgon. En hel helg utan mina bebisar! Lite ont i hjärtat gör det men samtidigt är det välbehövligt med lite egentid.

Jag har sovit som en stock i natt o hela dagen har spenderats i stallet med Ahmanda bland hundar, ungar o fantastisk fina hästar. Ahmandas sto Chico fick föl för en månad sen, ett litet sto vid namn Cillary. Så gudomligt söt :) Ahmanda red Paco som hon ska tävla i morgon. En gigant på 184 cm! Sen fick jag rida Sarah, ett sto som gått medelsvår dressyr och medelsvår hoppning. Jätteroligt men jag har lite att jobba med, det märks att man mest lufsar runt i skogen.

På eftermiddagen åkte vi till Ahmandas syster o hälsade på. Linn fick en dotter i december, Olivia. Hon älskade när jag sjöng "I galopp, i galopp" ;)

Nu har vi ätit pizza o slappar i soffan. Det blir en tidig morgon i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0