Kvalitetstid...

I fredags lämnade jag hus o hem för att äntligen få lite egentid... Det har varit några väldigt tuffa veckor när allt bara känts kämpigt. Sjukdomarna på flickorna avlöser varandra, det bråkas o kivas, nya bulor o blåmärken varje dag...

Så nu åkte jag ner till Enköping där Ahmanda bor. Ett dygn när jag bara kunde njuta av att bara vara... Vi var till det jättefina stallet där Ahmanda rider. Jag fick provrida en riktigt fin häst :) Så roligt att sen se Ahmanda rida samma häst... Så snygga ihop! På kvällen blev det vin, bastu o massa snack :) Sov som en stock hela natten! På lördagen var vi till stallet igen o pysslade lite.. På em var det dags att åka hem men vilken skillnad det var i kroppen! Jag kände mig pigg, glad o längtade faktiskt hem lite :)

Hoppas Manda skyndar sig upp hit snart så jag får se hennes söta fejs snart igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0