Lekstuga!

Här kommer ett gammal inlägg som jag inte lyckats publicera då blogg.se fortfarande krånglar genom mobilen.. Men nu gör vi ett försök!

Igår kom äntligen lekstugan/friggeboden på plats! Den har stått hemma hos farmor Sara o alla fyra syskonen jacks har lekt i den. Nu är det Lova o Sagas tur att ha små tebjudningar, hemliga klubbar o övernattningar där ❤ Den står på baksidan o gör sig så bra där!

Idag har jag plockat ut alla cyklar, tagit ut alla mattor o skakat dom. Lova o Saga har lekt med den gamla tramptraktorn o trehjulingen :) Jag hittade några gamla serietidningar som jag ska mysa ner mig nånstans o läsa sen. Ska bli så roligt att få pyssla o göra fint i lekstugan! Måla om, ställa ut lite små möbler, pynta lite :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0