Bloggtorka o marknad

Äntligen verkar blogg.se appen fungera igen! Som jag har längtat, har haft lite bloggabstinens ;) Men nu kommer det trilla in lite försenade inlägg! Håll till godo :)

Förra helgen var jag, mamma, Lena o småttingarna till Dala-Järna på marknad :) Moster Monica o Stefan var också med. Lite tråkigt väder men annars hade vi det bra! Jag shoppade en tunika, en långklänning o supersöta lampor till tjejernas rum ❤ Langos till lunch för min del medans tjejerna fick kyckling o ris av mormor. Karuseller hann vi också åka :) Skoj skoj! På vägen hem åkte till moster Ammi i Björbo. Lova o Saga blev lite små förtjusta i min kusin Oscar ;) Det skulle sittas i knä o gosa :)

När vi kom hem hade pappa Pontus o Henrik hägnat in hela baksidan på gården :) Så nu kan man släppa trollungarna fria ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0