En bra dag!

Idag har vi haft en riktigt bra dag! Morgonen var grå o regnig men vi tassade upp kl 6.30 o direkt efter frukosten gick vi ut. Vi matade hönsen , lekte i sandlådan sen ville tjejerna gå till P-O o Birgitta o låna studsmattan. Vi hoppade o skuttade tills vi var svettiga alla tre ;) Efter lite bus o fruktstund var det dags o sova middag. Jag somnade på soffan en stund.. Lyx!

Lagomt till att vi hade vaknat kom tjejernas supersöta tremänningar, Emelie o Emma :) Det skrattades o busades så dom märkte inte ens att jag försvann ner till stallet ;) Efter lite fika lekte vi på gården alla tvillingar i sandlådan o jag gick o plockade dom sista fina liljekonvaljerna.

När Emma o Emelie sagt hejdå åkte vi upp till morfar i Åg. Det var så varmt o skönt så jag klädde av tjejerna o lät dom känna på vattnet lite. Saga sprang i o stannade inte förens vattnet nådde långt upp på magen. Naturligtvis var jag vara en armslängd ifrån hela tiden! Lova var nöjd med att sitta i strandkanten o plaska :) Vilka små badmonster vi har :) Korv med bröd till middag innan vi åkte hem för att krypa ner i sängen!

Ja ni ser, en väldigt bra dag ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0