Stora dagistjejen Saga ❤

Ibland bubblar mammahjärtat nästan över av stolthet ❤ Idag när jag kom för att hämta Saga på dagis (Lova är hemma fortfarande o kurerar sig) är hon ensam kvar med två fröknar. Skuldkänslorna riktigt sköljde över mig! Stackars lilla unge som har en så egoistisk mamma som lämnar sitt ena barn på dagis när hon själv är hemma med det andra! När Saga får syn på mig kastar hon sig kring halsen på mig o kramar hårt. Sen springer hon o drar fröken i fingret samtidigt som hon babblar o skrattar. Fröken plockar fram armbandet som Saga har gjort. Ungen bokstavligen talat strålar! Fröken berättar att Saga har sovit på madrass (vilket hon aldrig nånsin gjort innan hon började dagis) ätit två stora portioner till lunch o varit allmänt glad hela dagen. 

Just där o då kände jag en sån stolthet över min fina lilla flicka ❤ Tänk vilken tur att hon trivs på dagis så jag o Lova kan kurera oss i soffan hela dagen! Nu jäklar ska Lovas öra bli bra o min förkylning ska väck! 

Fint armband 😃

Våran stora trollunge 😍




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0