Sovning i Pilbo.

Inatt har jag o flickorna sovit i Pilbo hemma hos mormor o morfar 😊 Jag skulle hem till Emelie pĂ„ lite festligheter sĂ„ dĂ„ passade det ju ypperligt att sova i gamla flickrummet istĂ€llet för att fixa skjuts hem till Linghed 😉

Redo för trevligheter med gamla godingarna ❀✚
 


Det tog sin lilla tid att fĂ„ duracellkaninerna att somna... Dom har fulla med bĂ„de bus o socker tror jag! Men somna gjorde dom o jag kunde Ă„ka🎉 
Timmarna hos Emelie gick pĂ„ tok för fort men jag Ă€r sĂ„ glad att jag hann trĂ€ffa alla godingar igen! Det var för lĂ€ngesedan... 

Efter att ha sovit hemma i sin gamla sĂ€ng blev jag vĂ€ckt kl sju... Lova hade sovit hela natten i sin resesĂ€ng medans Saga kom över till mig i tretiden... Det tycket jag Ă€r riktigt bra med tanke pĂ„ hur nĂ€tterna kan se ut! 

Frukost till SaltkrĂ„kan pĂ„ morsas (morfars) dator 😊


PĂ„ fm kom pappa Pontus o gjorde oss sĂ€llskap. Vi följde med mormor till stallet sĂ„ vi fick lite frisk luft o göra av med lite spring i benen. 

Lova gĂ„r med Peggie 💕



Mormors fina hĂ€st, Pilen 😊 


Ett dygn i Falun, knökfull bil! 




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0