Tacka katten!

Även ikväll ligger Norpan i Lovas fotände o sover... Är så tacksam för den katten! 


Jag sitter som vanligt på golvet mellan sängarna, håller deras små händer o sjunger en stund innan jag bara sitter tyst. Jag har kört denna metod ett tag o gillar den men det tar tid! En timme tar det vanligtvis att få båda flickorna att somna... Ikväll somnade Saga på 15 min men Lova visade inga tecken på att ge upp! Tills Norpan kom o hoppade upp i sängen... Då säger jag åt Lova att ligga tyst o stilla annars går katten o sover nån annanstans. Lova ligger ner på kudden o tittar upp några gånger bara för att se att Norpan faktiskt är kvar. Sen somnar hon efter ca 5 min... Inte en tår, inte ett gnäll.., Bara massa mys! Så skulle alla våra kvällar vara ❤

Norpan myser lite på husses mage efter att flickorna somnat. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0