Dalahoppet 2014

Igår åkte jag o flickorna till Lugnet för att titta på Dalahoppet 😃 
Jag är så himla glad att Saga o Lova har ärvt mitt hästintresse 🐴 




Efter lunch med Bella o grabbarna fick ungarna springa o hoppa av sig lite 😉



Invigningen för Sm i hoppning 2014


Den här bilden är oslagbar på Saga! 
Iklädd min sjal o helt salig över de fina hästarna ❤ Min vackra lilla unge! 


Emma Mattisdotter dansar fram 😍 


Superduktiga voltigetjejer! O blödiga jag fick lov att fälla en tår... Tänk att man blir rörd av att nån annans ungar är så duktiga! Haha 😂


Lova sitter i Karls knä o tittar på invigningen 😃



Tornerspel, häftigt! Flickorna satt som förtrollade! 


Finaste lilla Lova ❤ busar av sig i lekparken bakom Lugnet 😊


Vilken dag! Jag är så stolt över mina duktiga tjejer.., Fast jag får tjata mig blå på dom små trollungarna! 😜 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0